Oplossingen op maat
Software voor digitale receptie
Home » Software oplossingen
Onze verschillende oplossingen
Bent u op zoek naar een digitale receptie, maar weet u niet zeker welke functies het beste bij uw organisatie passen? Geen zorgen!
Wij bieden maar liefst drie verschillende software voor digitale receptie aan: Digital Frontdesk Basic, Digital Frontdesk Smart en Digital Frontdesk Plus. Deze pakketten delen een aantal essentiële functies, maar bieden ook elk unieke mogelijkheden. Bovendien zijn onze oplossingen op diverse punten aanpasbaar aan uw specifieke wensen. Welke variant u ook kiest, u bent altijd verzekerd van een gastvrije en efficiënte ontvangst voor uw bezoekers.
DFD Basic
Eenvoudig & efficiënt-
Bezoekers vooraf uitnodigen
-
Snel en eenvoudig in- en uitchecken
-
Automatische meldingen voor de host (e-mail/sms)
-
Gebruiksvriendelijk online platform
-
Mobiele app voor bezoekersbeheer
-
Badgeprinting voor identificatie
-
Integratie met werkplekbeheer systemen
DFD Smart
Slim & toekomstgericht-
Snel en eenvoudig in- en uitchecken
-
Online platform voor bezoekersbeheer en interface
-
Live bel- en videoverbinding met medewerkers
-
Narrowcasting voor extra communicatie
-
Badge printing voor identificatie
-
Documenten versturen tijdens een live verbinding
-
Integratie met MS Teams
DFD Plus
Digitaal & persoonlijk-
Bezoekers vooraf uitnodigen
-
Snel en eenvoudig in- en uitchecken
-
Online platform voor bezoekersbeheer
-
Live bel- en videoverbinding met medewerkers
-
Badgeprinting voor identifcatie en toegang
-
Wayfinding voor eenvoudige navigatie
-
Integratie met Outlook, Paxton, Nedap ONS en meer













Wat u kunt verwachten van DFD Basic
Bezoekersregistratie
Bezoekers kunnen vooraf worden aangemeld via de online portal of app. Hierbij vult u gegevens in zoals naam, e-mailadres, en telefoonnummer. De bezoeker ontvangt een e-mail met QR-code waarmee hij of zij bij aankomst kan inchecken. De host krijgt automatisch een melding van de aankomst.
Bezoekers die niet vooraf zijn geregistreerd, kunnen zich ter plekke aanmelden via de kiosk. Na akkoord op eventuele veiligheidsinstructies worden ze automatisch ingecheckt.
Extra functionaliteiten
- Automatische meldingen per e-mail of sms bij aankomst van de bezoeker
- Mogelijkheid tot badge printen
- Aanpasbare templates en e-mails in eigen huisstijl
- Toevoegen van routebeschrijvingen, veiligheidsinstructies of gezondheidscontroles
Overzicht & veiligheid
Integraties & aanpassingen

Wat u kunt verwachten van DFD Smart

Bezoekersregistratie
Extra functionaliteiten
- Videogesprek mogelijk via de kiosk, voor persoonlijk ontvangst op afstand
- Medewerker kan tijdens het gesprek documenten delen op het scherm
- Optie om documenten direct op het scherm te laten ondertekenen (zoals NDA’s of veiligheidsformulieren)
Overzicht & veiligheid
Integraties & aanpassingen
Wat u kunt verwachten van DFD Plus
Bezoekersregistratie
Uitgenodigde bezoekers ontvangen een e-mail met QR- of pincode. Bij aankomst scannen zij deze om in te checken. De juiste medewerker ontvangt direct een melding via sms, e-mail of live verbinding. Niet-uitgenodigde bezoekers kunnen zich handmatig registreren op de kiosk.
Uitchecken gebeurt op dezelfde manier: met QR-code, pincode of handmatige invoer van de naam.
Extra functionaliteiten
- Uitnodigen: nodig bezoekers vooraf uit voor snelle aanmelding bij aankomst
- Wayfinding: bezoekers worden via het scherm naar de juiste ruimte geleid
- Automatische wifi-toegang voor bezoekers zonder handmatige instellingen
Overzicht & veiligheid
Integraties & aanpassingen

Integraties met verschillende systemen





